loading...
اخبار فوتبال
شاهین بازدید : 58 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزش 3 از ورزشگاه تختی انزلی مهدی تارتار گفت سرمربی گسترش فولاد تبریز پس از بازی با ملوان بندر انزلی گفت: همه دیدند ما چقدر خوب بازی کردیم بنابراین لزومی ندارد که در مورد مسائل فنی حرف بزنیم اما من می‌ خواهم فقط در مورد موضوع داوری صحبت کنم باید بگویم داورانی که این امتیازها را از ما می‌ گیرند و با سوتشان بازی را به ضرر ما برمی گردانند را به خدا واگذار می‌ کنم این امتیازها بعدا خودش را در لیگ نشان می‌ دهد من حق دارم که عصبانی باشم و فقط می‌ گویم که داوران را به خدا واگذار می‌ کنم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 520
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 844
  • بازدید سال : 2,507
  • بازدید کلی : 41,221