loading...
اخبار فوتبال
شاهین بازدید : 43 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)
 
به گزارش خبرنگار ورزش 3 از ورزشگاه آزادی تهران حمید درخشان سرمربی پرسپولیس تهران با تمجید از استقلال خوزستان گفت: تیم آقای ویسی خیلی خوب بازی کرد. آنها توانستند به ما فشار زیادی وارد کنند من واقعا از بازی تیم استقلال خوزستان لذت بردم و باید به این تیم احترام گذاشتمن از بازیکنانم تشکر می کنم هفته گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم اما امروز خیلی خوب بازی کردیم و من از آنها راضی هستم من فکر نمی کنم مشکل خاصی در داوری بود. داور خوب قضاوت کرد و در 3 امتیاز تاثیری نداشت با احترامی که برای ویسی قائلم فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد اما نه من در زمین قضاوت می کنم و نه آنهایی که بیرون هستند داورند به علی کریمی تبریک می گویم او یکی از بهترین فوتبالیست های ما بوده است انشاءالله بتواند در این راه به تیم ملی کمک کند ما نقایصی در خطوط دفاع حمله و بقیه خطوط داریم. ما برنامه هایی داریم تا بتوانیم در نیم‎فصل را تقویت کنیم و ضعف های موجود را برطرف کنیم تا بتوانیم بازی های شکیل‎تری را انجام دهیم ما امتیازی به استقلال خوزستان ندادیم 3 امتیاز را هم گرفتیم به هر صورت ما مشکلات خاص خودمان را داریم مهم این است که ما تاکتیکی بازی کنیم و نظم داشته باشیم مهم این است که ما هفته به هفته بهتر شویم و روند رو به جلویی داشته باشیم یادتان باشد مربیگری یک کار زمان‎بر است محمد نوری در پست هافبک دفاعی بهتر بازی می کند و به بار هجومی تیم من کمک می کند من از نوری راضی هستم و همین طور از حقیقی که در پست خودش امروز خوب کار کرد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 520
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 1,758
  • بازدید سال : 3,421
  • بازدید کلی : 42,135