loading...
اخبار فوتبال
شاهین بازدید : 61 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)
 
 به گزارش ورزش 3 از ورزشگاه یادگار امام سرمربی سرخپوشان تبریزی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل زرد پوشان اصفهانی بیشتر وقت خود را به انتقاد از قضاوت داور و تشکر از هواداران اختصاص داد امروز خیلی خوب بازی کردیم از هواداران ممنونم و از بازیکنان هم تشکر  می‌ کنم که تلاش کردند. ما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و در خط دفاع هم به حریف فرصت ندادیم اما سپاهان در موقعیت آفساید به ما گل زد امروز همانطور که گفتم با شیوه تازه ای بازی کردیم. ما در موج اول حمله با ادینهو دلیر و نریمان جهان پیش  می‌ رفتیم و ثاقبی و گردانی هم به بازیکنان مهاجم ما اضافه  می‌ شدند من دوست دارم در هر بازی 3، 4 گل بزنیم و این در توان ما هست امسال تراکتور یکی از قدرت های لیگ است و ما باید روندمان را ادامه بدهیم من آخرین بازیکن آذری تراکتورسازی بودم که ملی‌پوش شدم و حالا خوشحالم یکی از شاگردانم که اتفاقا در پست من بازی  می‌ کرد به تیم‌ملی دعوت شد اگر من در تراکتور بمانم و وقت باشد تعداد بازیکنان دعوت شده ما خیلی بیشتر  می‌ شود. من پیش‌بینی  می‌ کنم 8 نفر از ما به تیم‌ملی بروند امروز تماشاگران 2 تیم متحد بودند و ما با این کار فرهنگ و شخصیت خود را نشان دادیم امیدوارم در بازی برگشت هم شرایط همین باشد و اصفهانی ها هم مثل ما رفتار کنند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 520
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 962
  • بازدید سال : 2,625
  • بازدید کلی : 41,339